尋日阿史同就大家介紹過香港開埠初期所建設過嘅一樣水利工程,灣仔嘅寶靈頓運河,而呢條運河嘅前身係黃泥涌,當時就有唔少泥沙經今日鵝頸橋位置流入維多利亞港,沖積成一個島,名為奇力島。

奇力島係港島一個曾經存在過嘅島嶼,又叫做燈籠洲,位處東角以北,係以一位英國皇家海軍測量工程師奇力(Kellett)命名,據講呢個島面積只有0.01平方公里。雖然島仔細細,但係由此佢嘅位置有戰略嘅意義,喺香港開埠初期就被用作港島面對九龍半島嘅前哨,喺1841年就有過一個堡壘,駐兵守衛維港東部,去到1854年仲加設過三門大炮,直到1860年為止。

奇力島後來就先被改建成彈藥庫,1938年就成為皇家香港遊艇會大樓嘅所在地,日佔時期就被日軍用嚟儲存燃料、大炮及彈藥。隨住戰爭結束,加上港島嘅發展,銅鑼灣填海工程展開,1951 年奇力島就被一條堤道連接,1969年更加因為修建海底隧道而同港島完全合併。

唔講唔知,其實喺1991年嘅一次工程入面,奇力島地下就被發現唔少陶罐,而陶罐入面仲有2400 枚隋、唐 、宋三代銅錢,睇嚟以前係一個藏寶地。

原圖嚟自網絡