繼續同大家介紹香港墳場內開埠初期嘅人物,繼早前同史友們講過叔何顯理同埋何啟嘅生平故事之後,今次要介紹嘅人物有啲特別,事關喺佢生前係牽涉唔少醜聞。

如果史友們有見過高和爾嘅墓碑,應該都會發現到兩組好特別嘅圖案,就係好似直角尺同埋圓規咁,而呢兩組圖案其實就係共濟會成員先可以用。共濟會亦都唔係一個普通組織,過往香港就有羅便臣、麥當勞和卜力三位總督都係會員,呢位高和爾其實係香港開埠初期嘅中上層官員,因為通曉多國語言而令佢建立到唔少人脈,足以加入到共濟會。

佢本身係出生喺聖赫勒拿島,喺新加坡長大,因為第一次鴉片戰爭爆發而跟住英國艦隊嚟到中國充當翻譯員,後來就定居香港,先後喺裁判司署同埋最高法院擔任傳譯,亦都係因為佢可以同華人交流嘅緣故,冇幾耐佢就做埋助理警察司,任內打擊唔少海盜。

咁問題嚟喇,睇落好似幾正常嘅一個人物,點解會發生一單醜聞呢?原來高和爾覺得政府嘅工作人工太低,曾經要求加人工但無得到回應。佢曾經辭職後來又得到總督寶靈重新聘用出任總登記官兼撫華道。佢就曾經同黃墨洲合營船運業務,其實就係暗中勾結海盜、收受賄賂、包庇娼妓,當時就曾經喺佢屋企搵到雙方錢財來往字據。

時任嘅警司查理斯.梅(Charles May)就將呢啲證據上交,但由於佢嘅上司代理輔政司必列啫士同高和爾係好朋友,所有證據就被燒毀,即使後來港督寶靈委任總測量官急庇利(共濟會成員)成立委員會調查,但都係以證據不足為由,只係因為其他指控將佢革職就結案。

呢件就係當時被稱為高和爾醜聞,直到新任港督羅便臣上場之後,先至重新喺1860年8月13日展開調查,最後於判決高和爾勾結海盜罪罪名成立,並宣佈革除公職。

原圖嚟自網絡