近排就流傳住一單幾令巴士迷關注嘅消息,就係新巴同埋城巴將會出售業務,而接手嘅財團亦都係呢件事嘅一個焦點,事關呢個Ascendal財團喺英國只係有45架巴士,但一舉之下就收購咗有過千架巴士嘅兩間公司,認真誇張。兩巴嚟講對唔少香港市民都係好重要嘅回憶,咁阿史今次就先同史友們回顧一下城巴啦!

城巴亦即係城市巴士,現時係香港五間專營巴士公司之一,目前就有116條巴士路線。呢間公司喺70年代尾就由當時中巴嘅交通部經理李日新同埋佢朋友一齊創立,最初就係靠幫香港船塢嘅員工提供接送服務維持公司嘅運作。咁到底呢間公司係幾時先起家呢?原來同新市鎮發展有關。

去到80年代,由於港府大規模發展新市鎮,但當時呢啲新市鎮嘅交通都仲未係好完善,要出入市區並唔係一件方便嘅事。於是,當時城巴就開辦居民巴士線,最早期嘅一條路線就係由沙田第一城去到九龍塘地鐵站,自此就陸續開辦更加多條路線。去到80年代尾,城巴仲喺英國引進埋雙層冷氣巴士,後來就成為埋市區巴士嘅主流,仲喺1991年拎埋第一條港島巴士路線(12A號線)專營權,成為擠身專營巴士公司行列之一。

原圖嚟自網絡