最近美國總統特朗普證實染上新冠肺炎,全球震驚,因為侵侵一直被指抗疫不力,成日話美國控制到疫情,結果自己中埋。特朗普染上新冠肺炎,响網上有關「特庫姆塞詛咒」又引起熱議。嘩!乜嘢嚟架?

「特庫姆塞詛咒」其實係美國本土一個傳說,主要係針對美國總統。特庫姆塞係十九世紀一位印第安人肖尼族首領,佢當年聯合英軍同美軍對抗,但就於1813年响一場戰役中被殺。佢細佬鄧斯克瓦塔瓦就預言每隔20年,必有一位美國總統死响自己任期之內,呢個就係「特庫姆塞詛咒」。

結果係點呢?就係响1840年至1980年,真係有唔少美國總統响任期內死咗,好似1840年當選總統嘅哈里森(佢仲打敗過特庫姆塞)就响1841年因重感冒响任期內病逝;林肯响1865年遇刺身亡;加菲爾德响1881年遇刺身亡;麥金萊响1901年遇刺身亡;哈定响1923年病逝;羅斯福响1945年病逝;甘迺迪响1963年遇刺,全部都係响任期內死咗,所以「特庫姆塞詛咒」响美國係一個好出名嘅傳說。不過,呢個「詛咒」就俾一個人打破咗,佢就係列根,佢响任內雖然曾遇刺受傷,但就大難不死,响八年任期內都平安無事。

原圖嚟自網絡