美國總統選舉嘅結果似乎已經塵埃落定,雖然選票仲未點完,但淩晨綜合咁多間美媒報導就話係由拜登拎到273張選舉人團票而當選第46任美國總統。今年嘅美國總統選舉有唔少爭議,亦都有唔少傳言,除咗有阿史之前介紹過嘅「特庫姆塞詛咒」,原來庚子年本身都好大件事!

每60年就有一個庚子年,呢一年中國歷史上都有好多變化,但原來美國都係一樣。第一位庚子年總統就係1840年嘅哈裡遜總統,佢被稱為「提帕卡農英雄」,佢以68歲當選,喺就職典禮當日雨中演講咗一個幾鐘,結果任職一個月之後就因為肺炎離世;而第二位就係1900年當蘋嘅麥金萊總統,呢次佢係成功連任總統,但一年之後佢就喺紐約州水牛城泛美博覽會被槍擊,一個月之後就傷重不治。至於1960年當選嘅就係甘迺迪,上任3年之後佢就坐開蓬車經過德州達拉斯,結果又係畀槍手連開三槍打中後腦不治死亡,成為第三位庚子年選出、任內死於非命嘅美國總統。

立國231年嘅美國,由1840年庚子年開始選出嘅美國總統,原來都係喺任內死於非命,真係諗起都得人驚,希望只係巧合啦!

原圖嚟自網絡