早幾日行政長官就公佈咗任內第四份施政報告,當中嘅一大亮點就係「明日大嶼」嘅計劃,預計經過呢次大型填海計劃就會為香港解決中、長期嘅土地供應問題。至於點樣實行呢個計劃,坊間有人提出「第一城模式」填海,咁到底呢個模式係點樣,阿史今次就同大家介紹下啦!

所謂嘅「第一城模式」,其實就真係講緊政府喺早年發展沙田第一城果陣,曾經就住發展權招標,最後係唔需要用到一分一毫就可以成功填到海,仲有錢落袋。沙田第一城嘅原址本身係圓洲角一帶嘅沙田海,喺1979年政府為咗發展沙田新市鎮,就計劃喺呢個地方進行接近600幾萬平方呎嘅填海工程,最後呢個工程由恆基兆業牽頭,新世界發展、新鴻基地產及長江實業等四間華資地產商組成聯營公司「百得置業」以2,000萬港元投得工程。

工程完成之後,發展商就只係需要交還七成土地畀政府發展公屋及社區設施,其餘嘅土地就分階段發展成私人住宅項目,呢個就係所謂嘅第一城模式喇!

原圖嚟自網絡