早兩日阿史就同大家介紹咗首創年號嘅皇帝漢武帝劉徹,同時佢亦都係在位時間、壽命都好長嘅一位君主,咁介紹完最長自然就會講埋比較短壽嘅皇帝,今次阿史就想講一講漢殤帝劉隆。

劉隆出生喺105年10月,係漢和帝幼子,亦都係東漢第五位皇帝。佢唔單止短壽,佢更加係即位年齡最小嘅一位中國皇帝。喺佢父親漢和帝在生嘅時候,本身都好多皇子,但佢哋都離奇喺官中夭折,當時漢和帝就覺得應該係宦官、外戚喺度謀害佢啲子女,於是就將倖存嘅皇子都送到民間養育。

去到元興元年乙巳年十二月廿二日(106年2月13日),漢和帝就過身,當時長子劉勝就被鄧皇后指身懷絕症,於是只好由劉隆返到皇宮做皇帝,直到劉隆登基果陣,佢都只係得百幾日大,所以佢就被稱為「百日皇帝」。雖然話就話係皇帝,但朝政都係由外戚鄧騭掌權。

去到延平元年八月辛亥(106年9月21日),劉隆就因病夭折,最後駕崩,在位時間亦都係得短短八個月,係中國歷史上即位年紀最小、壽命最短嘅皇帝。

原圖嚟自網絡