近日有傳媒指,話英國個邊有一個新計劃,就係之前公佈嘅BNO留英計劃會响下月底起接受申請,而消息就話呢個計劃擬放寬容許「太空人」模式,即係容許父母其中一人留港繼續工作,另一人就帶同子女到英國。睇到呢單新聞,阿史就諗起回歸前香港都出現咗一批「太空人」。

响香港落實1997年回歸祖國後,部分香港人(主要係有錢人同專業人士)因為擔心前途問題,於是就申請移民他國,其中英國、加拿大、澳洲就係最熱門嘅地方。之但係,去到新地方好多時都要由頭嚟過,以往响香港搵開錢去到可以要由低做起。結果就出現一個現象,就係老公返嚟香港做嘢搵錢,老婆仔女就响個邊,呢批人就叫做「太空人」喇!

點解叫「太空人」呢?其實有兩個意思,第一個意思就係老公成日因工作同家庭,要成日坐飛機飛嚟飛去,好似太空人咁成日响空中。另一個意思就比較抵死,就係「太太位置空了的人」。因為夫妻分隔異地,老婆唔响身邊,梗係「太空人」啦!而當時呢種「太空人」模式的確引發好多家庭問題,無論係移民難以適應新環境,抑或家庭成員關係變差。

原圖:網絡