尋日就同史友們講到港督楊慕琦向日軍投降,香港亦都隨即開始3年零8個月日佔時期,咁就有個問題,到底日軍係點樣處置投咗降嘅俘虜?阿史今次就同大家講一講啦!

楊慕琦係繼美國獨立戰爭英國將領康沃利斯勳爵之後,第一位戰敗投降並且失去地方管治權嘅英國官員,喺佢投降之後就淪為日軍戰俘,當時大部分政府嘅官員都被送到赤柱拘留營。楊慕琦初時其實都算係受到日軍禮待,只係被軟禁喺半島酒店內。

但後來因為戰事變化,楊慕琦同部分英國俘虜就先被送到台灣拘留,一去到當地成個待遇就唔同晒。佢被當地日軍折磨,仲被關入竹籠;去到二戰後期,楊慕琦就再次被送到另一個俘虜收容所,就係滿州國嘅奉天俘虜收容所。當時已經有唔少人認為佢已經遭遇不測,直到蘇聯軍隊後來進佔中國東北,先喺當地搵得返佢。

楊慕琦淪為俘虜幾年入面,連基本飲食供應都唔足夠,獲釋時身體狀況欠佳,要先返到英國療養,去到1946年5月1日佢先重新返到香港,復任香港總督,結束臨時軍法管治。

原圖嚟自網絡