埃及係世上其中一個歷史相當悠久嘅古國,自然就有唔少歷史文物因為城市發展而出土,而近日就有一個早喺2018年出土嘅古老石棺「開箱」,結果就引嚟廣大嘅市民發起一個要求喎!

阿史所講嘅其實就係當地考古隊喺2018年喺亞歷山大港發現嘅一個至少有二千年歷史嘅石棺,成個石棺高2公尺、長3公尺,但重量就去到30噸。考古團隊打開呢個石棺果陣,並冇發現到任何金銀衣飾、亦都冇陪葬品,只係見到3具人骨。咁問題嚟喇,就係點解得3具人骨都會引嚟市民咁樣關注?

原來當考古團隊打開石棺果陣,石棺入面就帶有濃稠紅色液體,呢個發現連考古團隊都覺得驚訝,因為石棺所在嘅位置係5分尺之下嘅地底,而且周圍土壤都相當乾燥,早期要有咁多液體喺入面近乎唔可能,只有石棺防水工程失效再加上長年累月嘅浸泡,先至會出現呢啲紅色液體。

而當呢啲紅色液體曝光之後,當地民眾驚都未驚過,仲網上發起聯署,希望政府可以畀佢哋試飲呢啲千年屍水,但政府就一口拒絕,仲表示呢啲屍水入面可能會有古老真菌感染,最後賠上性命咁話。

原圖嚟自網絡