喺飛鵝山山腳嘅牛池灣有一座喺70年代興建嘅公共屋邨,今時今日就有一個好有詩意嘅名,叫做彩雲邨,但以前呢個地方係叫做牛池灣邨,到底因乜解究會改咗個名呢?阿史今次就同大家講一講啦!

喺50年代開始,香港嘅人口就急速上升,人多自然就有住屋嘅需求,當時政府為咗解決呢個問題,就喺60年代至70年代間,就喺牛池灣一帶興建咗唔少公共屋邨就好似彩虹邨、坪石邨、順利邨等,而彩雲邨亦都係其中一座。彩雲邨原址就係牛池灣鄉,以往就係以種植同埋養牛為主,名乎其實就係一個鄉郊,牛奶公司曾經喺40年代都喺呢個地方設立過牧場,以往路過呢個地方仲可以見到由水泥倒模而成嘅大型牛奶樽。

現時嘅彩雲邨喺1978-1981年間分階段落成,喺規劃嘅初期呢度亦都唔係諗住叫彩雲邨,而係諗住叫做牛池灣邨。咁點解又會轉名呢?原來當時嘅市民都覺得牛池灣邨鄉土味濃,於是就諗到新嘅公共屋邨位於彩虹邨上方,不如就以「虹之上為雲」嘅彩雲命名,所以就叫做彩雲邨喇!

原圖嚟自網絡