根據廣大媒體報導,尋日就有一位對香港航空同紡織業都好重要嘅人物逝世,呢位人物就係港龍航空創辦人曹光彪。

曹光彪1920年出生於上海,佢曾經有過好多重嘅身份,就好似國務院港事顧問、香港特別行政區第一屆政府推選委員會委員等等,但講到最為人所熟悉,當然就係佢從商嘅經歷。曹光彪係著名嘅紡織企業家,喺內地同香港都有唔少出名嘅企業,就好似「香洲毛紡廠」、「南海毛紡廠」,亦都係因為咁而被為「香港毛紡大王」。

提起曹光彪先生,絕對就離唔開港龍航空。港龍航空嘅前身就係「港澳國際投資公司」,喺香港回歸之前,其實英資公司國泰獨自擁香港航權,之但係呢個時候曹光彪先生就仔細咁去睇《基本法》條文,就發現回歸之後香港嘅航空權係會歸返香港所有,於是就佢睇準機會,打算成立航空公司打破英資壟斷。就係咁樣,佢聯同包玉剛、霍英東,夥同中資機構華潤、招商局創辦港龍航空,喺幾十年之間由只有一架飛機發展到有幾十架飛機、多條航線嘅公司,去到2006年就被國泰全面收購。

時間去到上年,因為經營環境改變,港龍航空就已經停止營運。曹光彪生前知道呢個消息,都仍然正面回應,佢表示能夠為港人社會留下一段美好集體回憶,都覺得欣慰自豪。

原圖嚟自網絡