尋日阿史就同大家講到近日「九龍皇帝」曾灶財墨寶喺觀塘重新出土,唔少史友都熱烈討論,甚至仲有史友稱呼佢做本地街頭藝術嘅元祖,咁到底點解曾灶財會叫自己做「九龍皇帝」呢?到底當中有咩原因呢,阿史今次就同大家講一講啦!

曾灶財原本係廣東省高要縣蓮塘村人,本身生活平淡,佢同後生過佢15年嘅老婆育有4子4女。年少時曾灶財喺聖芳濟書院讀書,後來投靠香港嘅舅父,但就因為一次工業意外而壓受隻腳,令到以後都要用柺杖走動。

咁曾灶財又係點解會認為自己係「皇族之後」呢?原來佢有次整理祖先遺物果陣,就發現原來九龍部分土地,特別係九龍城一帶原本就係御賜畀佢祖先嘅食邑,喺佢自己嘅作品入面仲寫係「周攜王封的曾向虢的第35帶後人」。自從佢知道呢個消息之後,佢就不滿當時嘅政府霸佔佢土地,所以開始四處稟狀,仲以塗鴉嘅方式周圍寫,經常都同市政人員、警察發生爭執。

曾灶財街頭塗鴉51年,佢嘅作品仲曾經登上國際舞台,最後佢就喺2007年7月25日「駕崩」。

原圖嚟自網絡