早幾日就同史友們介紹到我國第一架自行研發嘅車輛「東風」牌國產小轎車,而提到呢架車嘅時候,唔少史友都想阿史介紹埋另一款國產車,咁就當然冇問題啦!

阿史今次所介紹嘅正正就係中國閱兵指定嘅禮賓車,亦即係紅旗汽車啊!紅旗呢個品牌喺1958年成立,據講最初設計理念係依據前蘇聯豪華車嘅風格而設,而後來甚至仲引入過奧迪、林肯汽車嘅風格嚟設計,所以一直都係我國嘅豪華汽車品牌。

喺1958年「東風」出產之後,紅旗CA72就喺1959年問世。當時其實係中央希望可以喺建國十周年慶典上用上國產嘅高級轎車,所以當時一汽集團上下就喺冇完整圖紙、樣車嘅情況下總動員,喺短短一個月就成功整到一架樣車出嚟,並且進行多次改造實驗,最終以紅旗CA72命名,成為中國有編號嘅第一輛真正紅旗牌高級轎車。而呢款車喺1963年就停產,但只係生產咗202架,所以真係相當罕有。時至今日,紅旗就仍然係中國豪華汽車品牌,並且仲係中國閱兵禮賓車。

原圖嚟自網絡