繼續同史友們介紹一啲同三國相關又有啲意思嘅句子,青龍偃月刀喺唔少中式嘅傳統建築入面大家都可能會見過,如果係住喺圍村入面,相信大家仲可能拎過上手添。如果有試過拎關刀,史友們可能就知呢句句子嘅真正含意喇!

提起關公嘅武器,大家都知道係青龍偃月刀,而呢把關公專屬嘅武器據講有成49.2公斤,要拎起都真係一啲都唔容易,更遑論要拎住去行軍打仗。但呢把武器一去到關公手中就可以龍飛鳳舞,仲用嚟斬殺過顏良文丑等名將,認真威風。

而有一次,趙雲手下就有一位武將叫做周倉,佢從來未見識過關公嘅武藝,佢一次就喺趙雲營帳中演練刀法,雖然周圍嘅人都睇得好開心,但就有人問佢打唔打得過關公。聽完呢句之後,周倉就走去搵關公比武喇!

關公喺周倉連番挑釁之下,最終都同佢比武,並且係相當輕鬆戰勝佢,甚至後來周倉仲轉投關公門下添。由於呢個故事,後世就將「關公面前耍大刀」比喻一個人冇自知之明、自不量力,喺才能高嘅人面前賣弄自己。

原圖嚟自網絡