提起中國嘅名勝古蹟,故宮、兵馬俑都同大家介紹唔少,甚至有唔少史友都可能已經去過「打卡」,而今次阿史想介紹嘅呢個地方,就真係未必人人去過,而且親眼望落感覺應該都會幾壯觀。阿史講緊嘅之唔係被稱為「天下第一關」嘅山海關囉!

先同大家解答下一個問題,就係點解山海關會被稱為「天下第一關」。山海關所在嘅地方就係喺燕山同埋渤海之間,呢一段亦都係明長城最東邊嘅關隘,地勢險要,同時亦都係萬里長城東起第一關,所以就有呢個叫法喇!雖然今時今日大家睇到嘅山海關都已經係明洪武十四年(1381年)修築,但早喺戰國時期呢處就已經修築有長城,去到崇禎年間山海關附近就修築埋羅城、衛城、海防城等附屬建築,係當時重要嘅軍事城防體系。

山海關城北倚燕山,南連渤海,所以有「山海」之稱,成個關城周長達到四千米,城高就有14米,厚度仲足足有成7米,認真誇張。而喺千米嘅長城線之上,就分佈咗靖邊樓、牧營樓、鎮東樓、臨閭樓和威遠堂,五座敵樓,合稱「五虎鎮東」,而城中心亦都採用四瓮城拱衛,成個布局就咁諗都覺得宏偉,有機會史友們真係要去睇一睇啊!

原圖嚟自網絡