喺遺址、墓穴搵到古錢幣就唔係咩新奇事,但近日匈牙利出土嘅幾千枚中世紀硬幣嘅發現過程就真係有段故,而呢批硬幣仲被形容為相當珍貴,到底當時嘅價值又係點樣?阿史今次就同大家介紹下啦!

近排就有考古團隊喺匈牙利中部一個村莊嘅田地進行金屬探測,點知就喺田地當中意外搵到四個金幣同埋至少七千個銀幣,而奇怪嘅係,呢啲銀幣全部都放咗喺一個破碎咗嘅容器入面。據考古學家推斷,呢個容器之所以會爛咗,應該係農夫犁地果陣造成,但佢當時冇發現到,就咁錯失咗呢個寶藏。

成個考古發掘就由費倫齊博物館中心(Ferenczy Museum Center)聯同博物館常駐錢幣收藏家、硬幣專家一齊以兩日時間進行,咁大量錢幣到底當時可以買到咩呢?據估計就係可以一次過買到七隻馬喇!呢批錢幣當中最老嘅一個係直頭刻有公元二世紀羅馬皇帝路奇烏斯‧維魯斯(Lucius Verus)肖像,而最近一個就係1516年至1527年期間統治匈牙利國王路易二世,至於點解會喺田地出現?估計就係逃避1521年蘇萊曼大帝強行入侵匈牙利而放咗喺田地入面。

原圖嚟自網絡