早排阿史就同大家介紹過內地考古學界發現到一副純金棺材,上面刻滿花紋同埋佛家圖案,但由於技術保存問題考古團隊遲遲都唔敢打開,但學者就推測當中應該會係舍利。而提起呢類珍貴嘅佛家重寶,阿史就諗起北京靈光寺,當中嘅「佛牙舍利」能夠保存到今日都真係充滿奇蹟!

靈光寺位於北京石景山區覺山,係一座漢傳佛教寺院,始建於唐朝大曆年間。喺遼道宗咸雍七年(1071年),當時嘅丞相耶律仁先之母鄭氏就出資喺寺內建造咗一座「招仙塔」,專門用嚟供奉「佛牙舍利」,多年嚟都相安無事。時間去到光緒二十六年(1900年),八國聯軍攻入北京,其中一支部隊就嚟到靈光寺圍剿義和團,過程中八國聯軍就以大炮朝靈光寺開炮,轟毀靈光寺同埋招仙塔,唔少靈光寺財物都被搶奪。

而喺戰火過後,靈光寺僧眾就返到呢個地方,並且喺廢墟入面搵到招仙塔塔頂露盤同埋石函,打開一睇就係北漢僧人釋善慧題寫嘅「釋迦佛靈牙舍利」七個字以及佛牙一顆,呢個驚人嘅發現就係咁樣發生。而喺靈光寺重建之後,僧眾就將佛牙供奉喺寺內。唔講唔知,呢粒佛牙後來都同香港有啲關連,阿史下篇再同大家介紹下啦!

原圖嚟自網絡