被稱為奧斯威辛集中營最後倖存者之一嘅貝哈拉諾(Esther Bejarano)喺上星期六嘅德國漢堡一間醫院離世,享年96歲。

喺兩戰時期,納粹德國曾經就喺波蘭設立過奧斯威辛集中營,喺呢個集中營當中納粹德國就實行萬湖會議通過嘅「最終解決方案」,通過滅絕營實行有系統嘅猶太人大屠殺行動,據估計至少有110萬人喺呢度被殺。貝哈拉諾喺18歲嘅時候就被送到呢個集中營,當時佢嘅父母同埋姐妹就已經被納粹德軍殺害,而佢去到呢個集中營初時就只係負責搬運石塊等勞動工作,後來因為佢識得演奏手風琴,於是就主動請纓,成為40個女囚犯組成嘅女子管弦樂團之一。

喺獲救之後嘅好多年,佢就接受過傳媒訪問,佢表示當時每有新一批猶太人入營又或者有囚犯出發做野,管弦樂團就要演奏,而事實就係呢班人當時係被送入毒氣室。貝哈拉諾之所以倖存,係因為佢喺被送到另一個女子集中營期間成功逃脫,後來佢就同其他倖存者創立國際奧斯威辛委員會,不斷分享呢段歷史。

原圖嚟自網絡