今時今日喺各大嘅派對入面,大家都必定會見到一種用一大個透明玻璃碗裝住嘅飲品,呢種類似果汁嘅飲品名為Punch。唔知史友們又知唔知,呢種咁奇特嘅飲品,起源竟然係同貿易商船有關?

所謂嘅潘趣酒(Punch)其實係嚟自印度拜火教徒嘅外來語,本來係叫做「panj」,意思就即係解做五,到底點解同呢個數字有關呢?原來喺17世紀嘅時候,唔少商船都會喺歐洲來往中國運送瓷器,而當時就有一艘東印度公司商船喺大洋之上航行,而船員嘅生活亦都相當苦悶,只好飲酒解悶。當時就有一個船員搵到一個臉盆咁大嘅瓷碗,先將塔菲亞酒(由甘蔗汁製成廉價朗姆酒)倒入去,之後就加入糖、果汁、肉桂、茶葉,五種材料就構成「潘趣酒」,亦都係印度語入面嘅「panch」,就係咁樣構成呢種酒第一種版本。

而後來呢種調酒方法就傳到去英國,就連調酒用嘅瓷碗都係用返中國瓷碗,呢種用長勺你一杯我一杯嘅飲法甚至仲成為當時嘅潮流,慢慢改良流傳到今日。

原圖嚟自網絡