喺悠久嘅中國王朝史入面,皇帝身邊一直都存在一個重要嘅角色,呢個角色既可以好好服侍皇帝,喺某啲朝代亦都可以令到皇朝覆亡,呢個角色就係太監喇!提起太監,除咗有大家都一定聽過嘅李蓮英之外,其實仲有一個太監都相當出名,佢就係孫耀庭。

孫耀庭出生喺1902年嘅天津,家中有四兄弟,年幼時家境貧困,但佢有幸都喺讀過一排書,但後來家境愈嚟愈差,父母亦都淪為乞丐,當時佢哋就已經打算將孫耀庭送入宮做太監。之不過,當時正值武昌起義,清朝冇幾耐亦都被消滅,孫耀庭父母呢個計劃最終都唔成事,而民國當時亦都有禁令,禁止民間徵召太監。

之不過,當時末代皇帝溥儀唔理呢個禁令,繼續喺民間徵召太監,孫耀庭父母就將孫耀庭淨身,送入原清朝醇親王府工作,後來轉去紫禁城伺候婉容皇后。後來嘅故事相信大家都好清楚,溥儀被軍閥馮玉祥趕出紫禁城,孫耀庭返到老家,直到偽滿成立之後佢先至到長春服侍溥儀。

孫耀庭一生顛沛流離,佢嘅事蹟亦都被改編成電影《中國最後一個太監》,入面就描繪到佢被父母閹咗之後昏迷三日,點知醒返嘅時候清朝就已經滅亡,真係諷刺啊!

原圖嚟自網絡