入夜嘅北京故宮一直都畀人一種莊嚴、寂靜無聲嘅感覺,而呢個地方甚少會有商演嘅活動出現,而喺二十年前就真係有一次震驚世界嘅演出喺呢度發生。

阿史所講嘅呢次演出正正就係2001年6月23日,世界三大男高音杜鳴高(Placido Domingo)、卡里拉斯(José Carreras)同埋巴伐洛堤(Luciano Pavarotti)齊集喺北京故宮午門前嘅一次演出。

喺呢一次演出入面,喺廣闊嘅午門廣場就設立咗一個長達38米嘅巨型舞台並且齊集咗3.5萬名觀眾,四圍更加設有六個巨型屏幕,現場仲有唔少政商名流、體壇明星見證住呢三位男高音,獻唱自己嘅首本名曲就好似卡里拉斯《費德利科的悲歌》、《我知道的花園》、杜鳴高《我要讓她相信》、《星光燦爛》,巴伐洛堤《奇妙的和諧》、《格林納達》等,令到紫禁城有住唔一樣嘅夜晚。

而當時除咗現場嘅觀眾見證到呢場表演之外,中國二十三個省市亦都調頻立體聲廣播電台及電視台同步現場直播,真係當年嘅一大盛事!

原圖嚟自網絡