尋日就同史友們介紹到奧運射擊項目嘅一個傳奇人物許海峰,但講開射擊其實仲有一個不得不提嘅人物,佢既被稱為「中國射擊教父」又係奧運嘅「六朝元老」,呢位傳奇人物就係王義夫喇!

王義夫係中國目前為止唯一一個參加過六屆奧運會嘅中國運動員,由1984年去到2004年間,佢喺奧運會嘅比賽入面一共就拎過2金3銀1銅合共6枚獎牌。王義夫早喺1977年就加入咗遼寧業餘體校練習射擊,並且喺兩年之後入選中國國家射擊隊。

佢第一次參加嘅奧運會就係1984年洛杉磯奧運會,佢喺50米手槍慢射項目上奪得銅牌,而同年嘅金牌其實就係許海峰;至於王義夫幾時先拎到自己第一枚奧運金牌呢?其實就係1992年西班牙巴塞隆納奧運會。而喺呢次之後,佢亦都有繼續參加1996年亞特蘭大奧運會,而喺呢次比賽入面,佢就喺決賽入面因為身體欠佳體力不支並昏倒,最後仲以0.1環劣勢惜敗。雖然係咁,但佢仍然冇放棄過佢嘅奧運生涯,喺2000年同埋2004年嘅奧運會分別就拎到亞軍同埋冠牌,真係名乎其實嘅「六朝元老」!

原圖嚟自網絡