今年東京奧運會曲終人散,國家隊女子游泳代表團响賽事中取得唔錯成績,好似飛魚張雨霏個人項目200米蝶泳奪金,女子4x200自由泳接力賽又拎到金牌。不過今年嘅代表團就無咗上屆里約奧運大出風頭嘅傅園慧。

傅園慧早响2012年就第一次參加奧運會,仲响女子100米背泳賽事殺入決賽。兩年後响仁川亞運100米背泳決賽中奪得金牌。而响2016年里約奧運,佢就响女子100米背泳決賽贏得銅牌。雖然佢唔係奧運金牌運動員,但响個屆奧運佢就一炮而紅,原因係佢响準決賽同決賽接受訪問時,展露誇張表情同率真語言,成為當時網絡嘅討論對象。咁佢當時講咗啲乜呢?其中一句就話自己「使出洪荒之力」,「洪荒之力」係前幾年內地嘅流行網絡用語,源自於小說《花千骨》,解作妖神之力。就係佢呢一句,令佢成為當時最紅嘅國家隊女運動員。

不過,响今屆國家隊奧運選拔賽中佢因犯規被取消成績,而此後又未參加落選賽,所以就失去咗參加東京奧運會資格。除咗佢,倫敦奧運兩金得主葉詩文、中國游泳女神劉湘因未達奧運A標成績而錯過今屆東京奧運。

原圖:央視網