尋日就同史友們介紹點解內地男明星拜訪乃木神社會引起國民憤怒,但其實佢拜訪嘅神社唔止得一座,仲有著名嘅靖國神社!

靖國神社引起中日兩國爭議其實就唔係一朝一夕嘅事,但到底呢件事係由幾時開始呢?阿史今次就同大家介紹一下啦!靖國神社本身係明治天皇建立嘅眾多招魂社之一,建社最初只為供奉明治維新以嚟為日本戰死嘅軍人,而呢間神社亦都係日本天皇唯一鞠躬對象。就咁聽落好似冇乜問題,但如果當中供奉嘅係危害世界嘅戰犯呢?

去到第二次世界大戰之前,呢個係國家神道象徵嘅神社就由日本軍方接管,由於呢個地方被視為係軍國主義嘅象徵,日本戰敗之後甚至差啲畀盟軍佔領當局廢除,神社要改組為宗教法人先得以保留。而去到1978年之後,靖國神社宮司松平永芳就將14位遠東國際軍事法庭判決甲級戰犯加入到靖國神社合祭;而且仲有1068名被定罪嘅加入到戰犯靖國神社名冊當中,呢個舉動令到日本昭和天皇極度不滿,甚至自此以後都再冇參拜過神社。

本來參拜神社唔係咩大件事,但參拜靖國神社就變相向戰犯鞠躬,就連日本政客同埋社會知名人士拜訪都會出事,所以果位男明星犯錯就真係唔係無知咁簡單!

原圖嚟自網絡