近排由大台製作嘅一個關於中國全國脫貧之路嘅節目火爆全網,主持人、攝製團隊嘅艱辛再加上節目介紹到中國扶貧嘅成功,感動唔少網民,甚至令到呢個節目獲得一致好評。呢個節目第一集就介紹咗位於四川省涼山州又被稱為「懸崖村」嘅阿土列爾村,今次阿史就為大家介紹下呢條村嘅故事。

本身全國唔少國民都未必知道呢條村嘅存在,事關佢所在之處係喺懸崖之上,喺呢度生活嘅村民如果要出入都需要攀爬落差達800米嘅懸崖,上落山一共就有三條路,一條路喺雨季就會水漲並且不時有岩石滾落、一條路就係喺後山繞過兩條村先落到山,但就需要七小時、而最艱險嘅一條路,就係由土路同埋17條藤梯組成,不時都會發生意外,亦都有唔少村民因為咁而失去生命。

「懸崖村」呢條路喺2016年被媒體報道後廣泛受到關注,結果縣政府就撥出一百萬為村落修築鋼梯,但原來當初係冇一間公司肯做呢宗工程,最後就由村內壯丁用咗120噸近6000枝鋼管修築成2556級鋼梯。

由危險嘅藤梯去到穩當嘅鋼梯絕對唔係容易嘅事,但中國嘅扶貧之路唔單止係咁,喺2016年開始,「懸崖村」書記帕查有格就開始徵求村民意見搬遷,政府甚至仲為願意遷到安置點嘅居民提供高達70%補貼同埋生活用品,而留低喺村落嘅村民,亦都因為政府鋪上電力系統同埋網絡而受惠,脫貧之路就係咁樣形成。

原圖嚟自網絡