上次阿史介紹已故建築大師貝聿銘當年起中銀大廈嘅一啲故事,仲提過下中銀大廈引起好多風水傳說,今次阿史就同史友們講講。

話說貝聿銘設計中銀大廈係以四組三稜柱作主要承重點,呢個破格設計就好似一把尖刀咁,正正係風水大忌。咁啱得咁橋,响中銀大廈1986年動工個年,時任港督尤德訪京途中心臟病發猝死,之後1987年又出現咗香港股災,所以話中銀大廈破壞風水之說就係由咁開始。對於相關批評,貝聿銘就將中銀大廈橫置部分嘅鋁條拎走,令鋁條睇落以鑽石形,有助聚財。另外,中銀大廈外仲種咗唔少花草樹木,又設下瀑布同大石,打造祥和氣場,有花有草有水生生不息,提升風水格局。

之不過,唔少响中環工作嘅人對中銀大廈呢個破壞風水傳說仍然在意,阿史就聽過一位投行工作朋友話,佢哋公司有一個位,窗外望到中銀大廈對維港個刀鋒尖位,之後坐呢個位嘅幾位同事接連出現健康問題,結果佢公司請咗個風水師上去,話個位唔可以坐人,因煞氣太大,只能種植物或養魚擋煞喎。

不過,正如安德尊所講,風水命理唔係精密科學,人嘅命運都係掌握响自己手上。風水格局呢啲嘢,史友們聽完就算啦!

原圖:takungpao