欣賞華麗嘅畫作必須係要用到眼睛,但假如係視力障礙人士想欣賞畫作而佢哋又睇唔到野,咁到底有咩方法可以幫到佢哋呢?近排,荷蘭一間博物館就破天荒為佢哋諗到一個方法。

位於荷蘭嘅烏得勒支中央博物館(Utrecht Central Museum)近排就舉行咗一個名為「盲點」(The Blind Spot)嘅展覽,當中就以實物還原返知名畫作描繪嘅場景。咁問題嚟喇,就算還原返個場景,視障人士其實都冇辦法可以睇到架。其實巧妙嘅地方就係喺度,因為失去視力,視障人士變相其他感官就變得更敏銳,所以佢哋係可以通過觸摸「畫作」、以耳機聆聽場景甚至仲用埋氣味去認識每一幅畫作。於是,喺呢次展覽入面,就有荷蘭畫家范・戴克(Floris Claesz Van Dijck)名作《靜物和水果、乾果及乳酪》(1610),以餐桌、水果及乳酪等實物構成,視障人士最先並唔係「睇到」幅畫,而係「聞到」幅畫,呢個諗法真係有意思!

原圖嚟自網絡