《長津湖》呢部耗資13億元、中國史上最高投資嘅電影,以抗美援朝戰爭中「長津湖戰役」為背景,講述71年前中國人民志願軍第9兵團喺戰場與敵軍嘅決戰。呢部電影喺國慶節由預售開始已經大賣,單係國慶檔總票房就已經突破9億人民幣,真係相當犀利。電影嘅成功絕對離唔開真實嘅故事,=我方雖然喺呢場被稱為「世界軍事史上最為慘烈戰役」當中取得勝利,但就有無數嘅年輕戰士犧牲,留低落嚟見證到呢段慘痛歷史嘅,就只有周全弟。
周全弟係原中國人民志願軍26軍77師231團1營2連戰士,佢喺1950年10月25日隨部隊從遼寧丹東夜渡鴨綠江入朝,經歷大半個月行軍之後就抵達長白山脈南麓長津湖地區。當時佢同隊友冒著零下40度嘅嚴寒隱蔽進入黃草嶺軍事要衝,負責狙擊美軍王牌部隊海軍陸戰隊第一師與美第七師31團。
面對住百年一遇嘅極寒天氣,周全弟同戰友用辣椒水化雪禦寒充饑、三日三夜不眠不休喺雪地上進行潛伏阻擊任務,但可惜嘅係當行動正式執行、當衝鋒號吹響果陣。周全弟嘅手腳就已經毫無知覺,佢只能睇住周圍嘅戰友發起沖鋒,而自己就暈咗過去。
喺戰鬥結束之後,其他部隊返回埋伏地搜索,當時就搵到尚有氣息嘅周全弟,但佢雙手雙腿已經嚴重凍傷,被送到東北35陸軍醫院時已經需要完全截肢,而當時佢只係得17歲。面對突然其來嘅巨變,喺多年之後周全弟就表示唔後悔,但佢唯一遺憾就係「潛伏了三天三夜,沒有親手殺敵,沒有完成祖國交給的任務。」
原圖嚟自網絡