尋日就同史友們介紹到我國嘅一位神級狙擊手、喺抗美援朝戰役當中斃敵214名嘅張桃芳。其實張桃芳之所以有咁大發揮空間,真係不得不提當時一個戰術,就係「冷槍冷炮運動」喇!

所謂嘅「冷槍冷炮運動」就係喺1952年-1953年朝鮮戰爭中由中國志願軍所發起,以高密度、低強度嘅小規模狙擊戰鬥,當時關於呢個運動仲有個口號,就係「冷槍冷炮打活靶」、「讓敵人低下頭來」。「冷槍冷炮運動」實際上係分成「冷槍」同埋「冷炮」,「冷槍」就係通過培養大量狙擊手遊動於聯合國軍陣地周圍,並且對聯合國軍進行獵殺,甚至仲為冷炮提供坐標;而「冷炮」嘅做法就係游擊炮運動,以炮火或者火箭筒進行伏擊,主要打擊500-3000米目標。

喺「冷槍」同埋「冷炮」配合之下,作戰效率成倍提高,甚至喺志願軍之間全面展開,達到平均每2發子彈斃傷一名士兵、每30發炮彈毀傷一輛坦克、25發炮彈擊毀一輛汽車嘅效果,共斃傷聯合國軍5.2萬人,真係認真誇張!

原圖嚟自網絡