作為世界文明古國之一,中國嘅考古研究事業已經發展得相當全面,而無論係要繼續探究中華文明嘅起源,定還是要令中國考古研究繼續發展,都離唔開繼續進行中外聯合考古合作,搭建同世界各文明間互鑒嘅交流平台。近日,第五屆「太和論壇」上國家文物局就公布咗一項幾令人期待嘅消息。

喺第五屆「太和論壇」上,中方代表就公布咗已經已赴外開展聯合考古項目36項,當中就涉及亞洲、非洲、歐洲、美洲的21個國家。與此同時亦都同30餘家國外科研機構、博物館、大學、基金會建立合作夥伴關係,呢個舉動除咗可以成就更多志同道嘅的國際夥伴外,仲可以將考古成果轉化利用為更寬領域、更深層次、更高水平嘅文明交流互鑒共同努力。

其實中國亦都唔係第一次參與呢類型嘅計劃,喺以往就曾經喺「學術故宮」引領下,以紫禁城考古為中心,對各類皇家遺存考古、古陶瓷窯址考古及絲綢之路考古方面同印度、肯尼亚、阿聯酋、烏茲別克斯坦、吉爾吉斯斯坦等國家開展了廣泛考古合作。到底呢三十幾項中外聯合考古合作會有咩成果?阿史真係相當期待!

原圖嚟自網絡