毅然放棄美國嘅生活,為中國奠定太空探索基石嘅錢學森,相信唔少史友都聽過佢故事,而其實喺差唔多嘅時期,我國曾經都有一位天才以公費出國,之不過佢選擇嘅路就完全唔同喇!

出生喺1918年嘅林燁係土生土長嘅中國,由於自細對學習就好有天份,所以無論係任何題目都難佢唔到,佢長大之後甚至仲考入全國頂尖學府清華大學,後來更喺1940年成為第一批出國留學學生。林燁當時喺老師幫助下就去到美國深造,喺普渡大學主修控制學、喺辛辛那提大學攻讀碩士,甚至仲遇到梁思禮,同期完成埋博士論文。

之不過喺畢業之後,佢同其他民族英雄唔同,佢反而選擇留喺美國,入到美國國防部進行導彈工程工作,佢由於表現優秀,好快就被火速提拔,成為首席科學家。去到1953年,佢更加入到波音公司工作,秘密幫美軍服務,喺當時年薪三十萬美金嘅利誘之下,佢無視當時嘅時代背景同埋國家需要,選擇為美國人賣命,喺1960年仲向美軍設計出固體多彈頭洲際導彈,足以喺美國西岸發射到中國。換言之,佢就係幫美國人製造導彈危害自己嘅同胞,同期,喺錢學森、梁思禮、林爽等科學家研究下,我國東風二號導彈於1966年問世。

喺美國人支援下,林燁繼續死心賣命,甚至喺美國組建家庭,毅然放棄國家。直到九十年代,林燁就被美軍「用完即棄」,年過半百後退居一線。但係,當佢步入晚年之後,佢想返到故鄉落葉歸根,就被中國回絕,甚至唔少國人仲表示「中國絕不會留一寸領土給叛徒」,認真可悲!

原圖嚟自網絡