近排內地網絡就瘋傳一批影片,就係有唔少網民「野生捕捉」到謝霆鋒喺潮州嘅一個名勝古蹟拍攝節目,而其後謝霆鋒自己都發佈咗一則影片介紹呢度,呢個地方就係「中國四大古橋」之一廣濟橋喇!

位於潮州市東門外嘅廣濟橋,又叫做湘子橋,係古代閩粵交通要道,集拱橋、樑橋及浮橋於一體,係中國第一座啟閉式浮橋,真係相當犀利。呢座橋早喺南宋乾道七年(公元1171年)就建成,當時就只係一條由浮船組成嘅浮橋,名為康濟橋。由於呢條「橋」嘅使用頻繁,慢慢去到紹定元年(公元1228年)就建成咗一條有23墩嘅橋。

時間去到明宣德十年(公元1435年),當時嘅潮州知府王源主持大橋重修,喺橋上修築12座樓閣,並且將成條橋統一稱為「廣濟橋」。廣濟橋後來經過修築、減船等,形成「十八梭船廿四洲」。

時至今日,廣濟橋就被政1進行過全面修理同埋加固,按照明代風格進行重修,並且恢復了「十八梭船」啟閉式浮橋,真係充滿特色!

原圖嚟自網絡