近排都同史友們介紹唔少日軍侵華期間我國烈士英勇作戰嘅事蹟,之不過亦都因為佢哋英勇表現而觸怒唔少日軍,有唔少仲遭遇到慘烈嘅下場,其中一個就係陳翰章將軍。

陳翰章將軍係東北抗日聯軍嘅後期領導人之一,喺九一八事變爆發後,本身從事教育事業嘅陳翰章就毅然投身教育事業,先係參加吉林救國軍,後來就做埋吉林救國軍總參謀長、中國共產黨黨員周保中助手,甚至仲喺1934年創立東北抗日聯軍,指揮鏡泊湖地區打擊日軍,先後成功攻打寧安城、炸毀日軍火藥庫,大小戰役當中打敗唔少日軍,一早就已經被日軍視為「眼中釘」。

之不過,喺194012月,喺同日軍嘅戰鬥中陳翰章就被判徒出賣而被日軍包圍,喺彈盡糧絕之下,年僅27歲嘅陳翰章遭日軍劃臉、割舌、剜眼之後,被日軍殘忍殺害。以為咁樣就完?喺陳翰章被殺之涕,佢嘅遺體被日軍棄置,而頭顱就被日軍帶走,初時就存放喺長春日本關東軍司令部醫務課,幾經轉輾將軍嘅遺體就被中共黨組織搵返,後來曾經被安置喺東北烈士紀念館、哈爾濱烈士陵園紀念館,目前就已經被送返吉林省敦化市下葬。

原圖嚟自網絡