早排阿史就同大家介紹到荷蘭國家博物館(Rijksmuseum)以AI技術成功將1642年創作嘅《夜巡》完成修復,將原本遺失三百幾年嘅部分成功還原。而近排,《夜巡》修復工作再次升級,以一個破天荒嘅清晰度重新亮相!

《夜巡》呢幅名畫係由17世紀荷蘭黃金時代畫家林布蘭所繪畫,佢當年受受阿姆斯特丹民兵火槍隊委託創作,呢幅作品當中佢一改以往肖像畫中人物按照尊卑次序排列嘅原則,反而係以舞台化效果設計畫作。雖然係叫做《夜巡》,但其實只係因為光線昏暗而被誤會。由於原本嘅畫作實在太大,喺三百年間就被博物曾經裁走一部分,直到前排先被重新還原。

之不過,其實《夜巡》修復工作仲未完結!今次博物館就用到一部100兆像素Hasselblad H6D 400 MS相機進行拍攝,目的就係通過拍攝出8,439張尺寸為5.5厘米 x 4.1厘米單張照片,再以AI技術將呢啲照片拼接,形成一張足足有5.6TB大嘅圖像文件。喺新嘅數位化圖檔之下,《夜巡》可以任意放大、縮小,甚至可以銳利化顏料顆粒,像素達到7170億,真係不得了!

原圖嚟自網絡