繼續同史友們介紹我國嘅一啲奇珍異寶,考古發掘出土嘅防具可能史友們都見過唔同種類嘅,但以下呢種另類「盔甲」唔知史友們又見過未呢?

阿史所講嘅呢件「盔甲」,其實就係喺位於新疆吐魯番火焰山南部嘅一個古老墓地「洋海墓群」(Yanghai Graveyard)被發現。其實呢個墓地早喺1970年就已經有村民搵到,但就喺2003年先至由考古學家發掘到當500幾座墓葬,結果就喺一個男性墓中搵到一件「仿生皮甲」。

咁到底咩係仿生皮甲呢?據考古學家介紹,其實就係人類最早仿生物嘅設計品,呢件皮甲係由2500年前、接近6000塊嘅魚鱗形牛皮革橫向排列,再以皮革帶串接而成。經過修復之後,成件皮革就重達5公斤,但就可以好方便嘅穿著並且保護到前胸後背,真係幾有用。

咁史友們可能會問,點解類似嘅皮革咁少見呢?考古學家就推斷,呢件皮革好有可能係嚟自新亞述帝國(Neo-Assyrian Empire),可能係重要嘅線索證明公元前上半葉就有東西方技術跨越歐亞大陸傳咗過嚟!

原圖嚟自網絡