繼續同史友們介紹一下我國嘅一啲傳奇寶物,「翠玉白菜」呢件珍品相信唔少史友都曾經親眼見過,而拍得住呢件寶物嘅其實仲有一件慈禧最受嘅一件珍藏「翡翠西瓜」,今次阿史就同大家講一講啦!
「翡翠西瓜」顧名思義就係以打造成西瓜造型,而「翡翠西瓜」其實一共有兩隻,慈禧太后相當珍重呢兩件寶物,唔單住搵啲造工精緻嘅盒裝住,甚至仲派專人日復日看守,以防有咩閃失。而之所以慈禧太后咁沉迷呢對寶物,全因為佢深信「翡翠西瓜」有美顏功效。
而喺1908年光緒帝以及慈禧太后死後,呢對西瓜其實係隨住慈禧太后去陪葬,放正喺佢棺槨兩隻腳下面,寓意飛仙吉祥。而據李蓮英《愛月軒筆記》特別記載,兩隻翡翠西瓜每隻估價最少220萬兩白銀,而當時全個大清一年最多不過8000萬兩白銀,真係不得了!
咁講咁耐,呢對西瓜最後到底去咗邊度呢?原來喺1928年東陵大盜孫殿英率軍盜墓之後,呢兩隻「翡翠西瓜」,據講其中一隻就送咗畀行政院長宋子文,後來轉輾落入美國人手中,而另一隻就被銷贓去咗外國,不知所蹤,所以「翡翠西瓜」到底有幾靚就真係冇人知喇!
原圖嚟自網絡