早幾年有睇開《延禧攻略》嘅史友,相信對乾隆、純惠皇貴妃、烏拉那拉氏呢個幾名都係相當熟悉,甚至仲有唔少人都係因為呢套戲而去故宮遊覽。之不過關於呢幾個歷史人物,曾經有出現過一個懷疑嘅「醜聞」,阿史今次就同大家講一講啦!
喺歷史上嚟講,其實乾隆算得上係一位有為嘅皇帝,而作為一位盛世當中嘅帝王,喺死後都自然會風光大葬、皇后都係一樣。之不過當考古學家喺清東陵裕陵遺址進行保護挖掘果陣,就無意之中發現到呢三位歷史人物嘅秘密。喺裕陵遺址當中,裕陵妃園寢就安葬咗36位嬪妃,而純惠皇貴妃作為乾隆後妃就係安葬喺乾隆身邊。
之不過,當專家入到純惠皇貴妃陵墓地宮,就發現地宮之內竟然有兩副棺槨,咁一副當然就係純惠皇貴妃,而另一副到底係邊個呢?呢度就唔賣關子喇,呢位人物其實就係乾隆第二位皇后烏拉那拉氏。
同影視作品當中唔一樣,烏拉那拉氏曾經係乾隆側福晉,乾隆繼位後被冊封為嫻妃,並且喺乾隆15年到乾隆30年高居皇后之位,但點知喺乾隆第四次下江南果陣,佢就因為想阻止乾隆帶一個江南妓女返回官中而不惜剪斷頭髮,而呢個舉動亦都只有皇帝駕崩果陣先會做。於是,烏拉那拉氏就直接被打入冷宮,後來更加鬱鬱而終,最後堂堂大清皇后嘅遺骸就被放咗入純惠皇貴妃地宮之中喇!
原圖嚟自《延禧攻略》劇照