繼續同史友們介紹我國最近嘅重大考古發現,其實早喺2011年,上海市嘅文物局就展開咗一次水下文化遺產嘅普查工作,結果就喺2015年果陣喺江口祟明橫沙水域發現到一艘保存較完整嘅鐵質沉船「長江口一號」,隨住搜尋範圍擴大,喺沉船附近又搵到另一艘體量較大、保存更加完整嘅木船,就係今次阿史要介紹嘅長江口二號喇!

經過六年幾嘅水下考古調查之後,考古團隊就基本探明咗長江口二號古船嘅情況,並且決定展開整體打撈工作。據考古團隊介紹,呢艘古船確認係清代同治年間嘅木質帆船,所處嘅水域就係水深8-10米,船體就位於5米深嘅淤泥當中。成艘古船長達38.5米、寬約7.8米,船身內就有31個艙室,估計就係明清年間經常用作海上運輸嘅平底沙船。

嚟到史友們都最關心嘅一個問題,就係到底船身內有冇咩文物呢?據考古團隊目前探明嘅四個艙室,就發現原來入面都整齊地擺放咗景德鎮嘅瓷器,估計會係繼南海一號之後,中國水下考古又一重大里程碑,甚至仲可以打破世界紀錄,阿史真係相當期待!

原圖嚟自網絡