八國聯軍侵華嘅歷史阿史就同大家講過唔少,當時義和團好快就被消滅,八國聯軍亦都係1900814日就攻入北京城。眼見勢色唔妥,就算係慈禧太后都要執包袱走佬。

雖然話就話慈禧太后會有一大隊御林軍保護佢安全,但當時面對勢如破竹嘅八國聯軍,單靠朝廷嘅軍隊佢當然就唔會放心,於是佢就決定借助一班人幫手,就係當時京城最好嘅「天下第一鏢」李氏鏢局!呢間鏢局成立幾十年嚟講,係號稱冇失過一次鏢,所以實力絕對係冇得彈!

鏢局要生存到,除咗要鏢師好打之外,仲要喺黑白兩道都相熟先至得,而當時清軍腐敗戰鬥力極差,絕對就比唔起黑白兩道都相熟、而且地緣相當熟悉嘅李氏鏢局。李氏鏢局前身正係山西平遙鏢局,喺滄州、山西一帶威名好大,所以慈禧要向西走佬絕對就靠佢哋。喺沿途,李氏鏢局就以黃布將慈禧頂轎裝飾,沿途仲有唔少嚴格訓練嘅待女照顧佢,好快就成功去到太原再轉往西安。喺簽訂《辛丑條約》八國聯軍退兵後,慈禧直頭就封李氏鏢局做「天下第一鏢」,真係威水!

原圖嚟自網絡