我國第一次核試驗成功,對唔少國人而言都係天大嘅喜訊,事關呢個消息就意味住我國唔再需要受到他國嘅核武威脅。咁當時嘅中國領導人又有咩反應呢?得知呢個消息後,毛澤東就寫咗呢首詞!
毛澤東當時所寫嘅就係《滿江紅 慶祝第一次核試驗》一詞,就咁聽詞名就知道係慶祝第一次核試驗。呢首寫於一九六四年十月十七日嘅詞原文就係「小丑下台應歡送,禮炮轟隆。核子彈,說爆就爆,其樂無窮。十年醜史歸塵土,一陣驚雷卷颶風。笑老修,大勢已去矣,敲喪鐘。 憶往昔,來勢凶,眾嘍囉,瞎起鬨,君不見人民,自古英雄。螳臂擋車千鈞力,莊生夢蝶一場空。看東方火炬赤旗舞,萬里紅。」
就咁睇史友們可能只係感受到當時國人有幾高興,但當中係有幾個細節值得留意,就好似「小丑下台」其實係指赫魯曉夫、至於「十年醜史」就係指建國十年以嚟不斷受到他國嘅「核訛詐」。如今核試成功,自然八國聯軍、日本侵華呢啲事就唔會再發生,所以最後就只會「看東方火炬赤旗舞,萬里紅」。
原圖嚟自網絡