繼續同史友介紹下抗美援朝時期嘅一啲經典故事,喺呢場戰爭當中我國嘅志願軍雖然冇精良嘅裝備,但憑住強烈嘅意志仍然可以同以美軍為首嘅聯軍對抗,喺戰場當中亦都出過唔少英雄,其中一位更加係一戰成名,就連板門店談判美軍都指定要見佢。

阿史所講嘅呢位人物其實就係我軍嘅一位連長,佢個名叫做趙志立。要知道喺抗美援朝戰爭中,當時美軍就派出咗一位叫做李奇微嘅軍事專家,佢以穩重冷靜見稱,成功令到當時近乎全滅嘅美軍第八軍起死回生。喺19512月,佢仲成功指揮軍隊掠奪到漢城大部分區域,但後來就被我軍成功收復。之不過去到呢個區域第四場作戰,由於美軍攻擊過猛,為咗保存實力,彭德懷就只好下達緩慢撤退指令,而李奇微就同時展開「屠夫作戰」。

美軍調動咗大量精良部隊對我軍展開炮火轟炸並且成功奪取漢城,之不過呢啲咁強嘅攻勢,我軍都仍然可以抵抗並且用上一指華川水庫水淹令到美軍落荒而逃。呢個時候關鍵嘅人物趙志立就出現喇,美軍本身打算以特種兵重奪漢城,但當時我軍嘅334團一連連長趙志立就一早埋伏向美軍進行圍攻,四日嘅作戰竟然可以抵抗到美軍一個團嘅火力守住華川水庫,呢件事震驚美軍,李奇微對此都相當讚嘆。

所以喺後來得知全部戰況後,美軍喺板門店談判特別點名要見一見呢位將士,甚至仲登上埋美國報紙,直言佢係「東方直布羅陀戰鬥的勝利者。」

原圖嚟自網絡