繼續同史友們研究一啲歷史上嘅謎題,喺西元1644年李自成就帶領自己嘅軍隊打入北京城,而當時崇禎皇帝被逼自殺殉國,臨死前仲留低「諸臣誤朕」嘅遺言。睇到呢度,如果以為明朝當時完全冇反撃之力咁就大錯特錯喇,其實當時吳三桂左良玉手上加埋有過百萬嘅軍隊本可以前往救駕,但到底點解呢兩人又會見死不救呢?阿史今次就同大家講一講啦!

先講吳三桂,其實佢手下嘅關寧鐵騎戰鬥力係相當得人驚,要去救駕亦都唔係冇可能,之不過本來奉旨入衛首都北京嘅吳三桂就選擇「遷延不急行,簡閱步騎」,而當崇禎自縊景山,佢就選擇引兵退保山海關,完全就冇救駕嘅意思。

至於左良玉手上其實係有八十萬大軍,大多數都係被捉嚟嘅壯丁農民軍,談唔上係一支嚴格嘅軍隊,但隨住佢逐漸擴大自己實力亦都開始逐漸驕橫,亦都唔聽從調遣。左良玉深知自己嘅軍隊就係地盤、爵位、糧餉嘅本錢,所以絕對唔會輕易去救駕,而崇禎皇帝死後,佢又可以自己建立政權,所以吳三桂左良玉真係見死不救!

原圖嚟自網絡