《沁園春·雪》呢首知名作品相信唔少史友都必定聽過,亦都知道係佢毛澤東喺1936年喺陝西之時所作,但亦都有個講法係指《沁園春·雪》係胡喬木代毛澤東寫嘅?咁到底事實又係點呢?今次阿史就同大家講一講啦!
喺創作呢首作品之時,歷史背景其實就係中國共產黨召開瓦窯堡會議,制定抗日民族統一戰線,並且即將東渡黃河開赴河北同日軍作戰,當時天空就下起一場大雪,毛澤東被周圍壯闊雪景深深感染而寫落呢首作品,後來呢首作品亦都喺抗日戰爭勝利之時送咗畀當時知名詞人柳亞子,並且喺全國廣傳。
之不過,呢首作品瘋傳之下,由於抗日戰爭之後嘅局勢發展,蔣介石對呢件事就大為緊張,亦都周圍派人一探虛實,仲嘗試去搵一啲「證據」批評、推翻呢件事。而冇幾耐,就有個講法指出《沁園春·雪》係胡喬木代毛澤東寫嘅,之不過後來胡喬木後人就表明父親根本冇參加長征,亦都對舊體詩詞唔熟,所以根本冇可能寫到咁有氣勢嘅作品,唔知史友們又點睇呢?
原圖嚟自網絡