阿史之前講咗幾個同清代雍正皇帝嘅故事,講到呢度自然唔可以唔提民間傳說中同佢有關嘅血滴子。
响民間故事中,雍正帝擁有一班刺客手下,專門作刺探同執行暗殺任務,用嘅武器就係血滴子,甚至有話呂四娘就係用血滴子割咗雍正個頭。呢啲故事阿史响小學時已經睇電視劇知道,咁其實係點呢?事實就係血滴子呢樣嘢响正史上係無記載過,甚至對於血滴子係乜都有唔同嘅講法。唔少人都認為呢樣係一個暗殺用武器,一個圓形帽狀鐵器內有鋸齒,末端就連住鍊繩,旋轉飛擲去目標頭上就可以取人首級。而另一個講法就係血滴子只係一個代號,係指雍正帝所豢養以誅鋤異己嘅刺客。呢班人駐紥响京城嘅雍和宮,叫做「粘竿處」,表面係幫雍正執頭執尾,實際就係一班特務,而呢種「血滴子」响幾年前內地電視劇《甄嬛傳》出現過,去執行雍正帝偷取王子血液作認親用嘅任務。不過,呢啲都係只係後世流傳之說,無人知道歷史上係咪真係存在過血滴子。
講開又講,每當提到血滴子,阿史總會唔覺意响前面加上「忌廉」二字。
原圖:電影《整蠱專家》劇照