北京故宮,係明清兩代嘅皇家宮殿,喺呢個佔地面積達到72萬平方米嘅宮殿歷時十四年建成,大小宮殿70幾座、房屋嘅總數仲多達9000幾間。本來有咁樣嘅面積同資源,故宮本應係咩設施都應有盡有,但估唔到嘅係,原來故宮入面係冇廁所嘅?到底呢個講法係真係假,阿史今次就同大家講一講啦!
其實呢個講法都真係屬實,故宮作為皇家居住嘅重要場所,係皇帝生活、工作同埋居住嘅地方,自然就唔容許「香味撲鼻」嘅廁所存在於宮中。之不過,人又真係有呢個生理需要需要解決,唔增設廁所又可以點樣處理呢個問題呢?答案就係「淨房」喇!
「淨房」並唔係廁所,而係擺放各種便器嘅地方,一般嘅宮女同太監如果內急之時,都會嚟到便器拎「恭桶」、「便盆」解決,當中就會有炭灰、草木灰以及一啲香料去掩蓋臭味,繼而再放入收集排泄物嘅便車當中,咁樣相對上嚟講就冇咁大味。至於如果皇家成員要方便,就會用到官房當中嘅便盆,使用上唔會有太大分別,但材質就係用到名貴木材紫檀木、黃花梨等製作而成,去個廁所都威風過人。
原圖嚟自網絡