喺歷史上,任何朝代都會發生過帝王遇刺嘅事件,而呢啲事發生嘅原因部分都係因為帝王嘅施治引起民間嘅不滿而起。之不過,喺清朝年間就有位皇帝多次遇刺,而其中一次竟然係因為一個咁獨特嘅原因?阿史今次就同大家講一講啦!
阿史所講嘅呢位皇帝,其實就係號稱「清朝遇刺最多嘅皇帝」嘉慶皇帝喇!喺《清史稿·仁宗本紀》當中,其實就有記載到呢段遇刺經歷。喺嘉慶即位第八年,亦係仍遇到第一位刺客之時。呢位刺客名為陳德,佢曾經做過內務府嘅工作,所以熟悉宮內嘅運作,後來佢就去到一個富豪嘅家庭工作。之不過,陳德冇幾耐就被解雇,老婆又病故,八十歲嘅母親亦都臥床,仲有兩個兒子要養,生活相當艱苦。由於一家生活困難,陳德唔想寂寂無名咁死,於是就諗到一個令天下人都識佢嘅方法,就係行刺皇上喇!
喺1803年2月20日,熟悉宮內運作嘅陳德就帶住小刀入到宮中,趁住嘉慶帝經過神武門就直奔而去。在場過百位待衛都冇反應,當陳德靠近之時,就只有4位待衛前往阻止。呢次行刺令到嘉慶大怒,最終將陳德凌遲,一對兒子都被處死,八十歲嘅母親就被活活餓死。而呢次行刺,刺客嘅理由都真係令嘉慶無奈啊!
原圖嚟自網絡