响上世紀八十年代期間,有一個詞彙响談及香港前途問題時經常會出現,就係「繁榮穩定」。
响上世紀八十年代初,香港前途問題困擾整個香港社會,甚至出現好多不盡不實嘅講法,例如話中國會收返界限街以北地區,九龍半島界限街以南同港島就繼續為英國管治,搞到有段時間新界樓價跌得幾勁;仲有傳聞話中國會收回香港响香港實行社會主義制度。呢啲講法導致香港出現信心危機,繁榮嘅東方之珠都好似黯然失色。
不過,响中英兩國達成香港1997年回歸呢個協定前後,中國國家領導人就先後多次表示國家恢復行使香港主權前後,會保證香港繼續繁榮同穩定。好似鄧小平响1983年會見港澳同胞國慶觀禮團時就講過:「你們這麼多人回來觀禮,我非常高興,我看香港一定有希望。這次回來觀禮的,各行各業各界人士都有,各種不同政治觀點的人也都來了。這說明大家都贊成中國恢復對香港行使主權,贊成中英兩國政府所達成的協議的內容。這就是說,我們有了一個共同的大前提,一個共同的目標,就是愛祖國,愛香港,在今後十三年和十三年以後保持香港的繁榮和穩定。」鄧小平嘅一句「保持香港的繁榮和穩定」,就成為咗祖國對香港社會繼續保持繁華嘅承諾。
原圖嚟自網絡