早排阿史就同史友們介紹咗唔少關於楊家將嘅歷史故事,而喺楊家將當中其實係有一位傳奇中嘅傳奇,佢並唔係排行第六,但就被敵人稱為「六郎」,甚至仲認為佢係星宿下凡。到底當中有咩原因呢?今次阿史就同大家講一講啦!
阿史今次要講嘅呢位人物其實就係北宋抗遼名將楊業嘅長子楊延昭,喺《宋史》所載,佢其實就係自小沉默寡言,但就經常玩一啲行軍列陣嘅遊戲,仲令到父親楊業直言「此兒像我」,所以每次出征都會帶埋佢一齊去。
到楊延昭長大之後,佢就跟隨父親楊業四處征戰,戰線遍佈雁門關全線。喺宋太宗雍熙三年,當時28歲嘅楊延昭攻打應、朔等地並擔任先鋒,成功收復唔少城池、奪取朔州,後來更加喺遂城之戰「冰守遂城」再同支援部隊夾擊遼軍。經過呢場戰役,遼國慘敗之餘亦都令到楊延昭威震邊關,及後佢仍然喺「羊山之伏」作出重大貢獻。
由於楊延昭「智勇善戰」,威震遼國,當時遼國人竟認為佢係六郎星宿將星下凡,所以就稱佢為「楊六郎」喇!
原圖嚟自網絡