呢排我國嘅第三艘航母正式命名下水,令到唔少網友都感嘆我國嘅國力終於都強大起嚟,唔再受外國嘅欺壓。而提起呢一一段屈辱嘅歷史,阿史就想同大家講多啲當時挺身而出嘅英雄人物,今次就介紹一下抗日飛行員陳懷民。

陳懷民係江蘇鎮江人,本名陳天民嘅佢,喺參軍之後改名陳懷民,寓意可以做到愛國懷民。喺1932年「一二八事變」後,佢毅然決定投筆從戎,以學生義勇軍嘅身份喺上海吳淞一帶抗擊日本侵略者。

去到1933年,佢就加入杭州筧橋中央航空學校並喺1936年畢業後,被編入中國空軍第四大隊任少尉飛行員,先後參與過保衞華北、捍衞上海、南京嘅空戰。咁點解呢位飛行員會咁出名呢?

原來先喺1937年9月,喺日軍出動300架戰機空襲南京之時,佢駕駛住駛2405號戰機擊落敵機1架,擊傷4架,雖然身受重傷但仍然可以跳傘成功。喺1938年4月28日激戰之前,佢特意返到屋企探望父母並且寫下遺言:「打仗就有犧牲,説不定哪一天,我的飛機被日機擊落,如果真的出現了那種事情,你們不要悲傷,也不要難過。我是為國家和廣大老百姓而死,死得有價值。如果我犧牲了,切望父母節哀,也希望哥哥、姐姐、弟弟、妹妹繼續投身抗日,直到把日本侵略者趕出中國。」

而呢段「遺言」不幸地亦都成真,喺1938年4月29日,侵華日軍海軍出動飛機36架空襲武漢,陳懷民奉命與戰友們駕機迎敵,佢先係接連擊落幾架敵機,並且以一敵五放棄求生機會向敵機衝去,最後以身殉國。

原圖嚟自網絡